Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej - www.bip.gov.pl
Urząd Miejski w Szczawnie-Zdroju

Niedziela 18.11.2018

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Informacja na temat płatności dokonywanych przez Uzdrowiskową Gminę Miejską Szczawno-Zdrój na podstawie faktur

Uzdrowiskowa Gmina Miejska Szczawno-Zdrój informuje, że od 24 lipca 2018 r wszelkie płatności dokonywane przez Gminę Szczawno-Zdrój na podstawie faktur zakupu będą realizowane na zasadach podzielonej płatności ( split payment).

Ustawa z dnia 15 grudnia 2017 r. o zmianie ustawy o podatku od towarów i usług oraz niektórych innych ustaw (Dz.U. z 2018 r. poz. 62) wprowadzająca m.in. zmiany do ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz.U. z 2017 r. poz.1221 i 2491) wprowadza mechanizm podzielonej płatności.

W celu dochowania należytej staranności przy realizacji transakcji, tym samym dla bezpieczeństwa podatku Vat Uzdrowiskowa Gmina Miejska  Szczawno-Zdrój podjęła decyzję o stosowaniu podzielonej płatności.

Jednocześnie informujemy, iż Gmina będzie realizować płatności na rzecz kontrahentów prowadzących działalność gospodarczą  wyłącznie na ich rachunki firmowe.

Ustawa, w ust. 11 art. 62 c Prawa bankowego wskazuje, że w przypadku zapłaty za fakturę
z zastosowaniem mechanizmu podzielonej płatności na rachunek bankowy, dla którego bank nie prowadzi rachunku Vat ( tzn. do prywatnych  rachunków  osób fizycznych) , bank  zwróci przelew  na rachunek zleceniodawcy. Wskazanie na fakturze numeru  rachunku firmowego jest niezbędne do prawidłowej realizacji płatności na zasadach  split payment.

Wytworzył:
Udostępnił:
Paula Piechaczyk
(2018-07-26 05:44:22)
Ostatnio zmodyfikował:
Paula Piechaczyk
(2018-07-26 05:46:46)
 
 
ilość odwiedzin: 5614811

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X