☰ Menu Prawe Menu ☰
Urząd Miejski w Szczawnie-Zdroju

Poniedziałek 25.01.2021

A A A A
A A+ A++
zaawansowane

Zezwolenie na wycinkę drzew i krzewów

Usunięcie drzew i krzewów w wypadku, gdy wnioskodawca jest właścicielem gruntu.


Wymagane dokumenty
Wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów w wypadku, gdy wnioskodawca jest właścicielem nieruchomości – w formie podania lub druku wniosku Druk do pobrania .

Opłaty:
Bez opłat.

Miejsce złożenia dokumentów
Punkt Obsługi Interesanta (pok. nr 5).

Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni

Jednostka odpowiedzialna:
Wydział Gospodarki Komunalnej (pok. nr 25 i 26),
tel. 849 39 25 i 849 39 26.
  
Tryb odwoławczy
Odwołanie wnosi się do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu  za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w Sekretariacie Urzędu Miejskiego).
 
Odwołanie wnosi się w terminie 14 dni od dnia doręczenia decyzji stronie.

Uwagi:
1. Podanie we wniosku numeru telefonu oraz godzin, w których można uzyskać kontakt z wnioskodawcą może znacznie skrócić termin załatwienia sprawy.
2. W przypadku posesji stanowiącej współwłasność wniosek musi być potwierdzony przez współwłaściciela.
3. W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia.

Podstawa prawna
art. 47 e ust. 2 ustawy z dnia 16 października 2001r. o ochronie przyrody (t.j. Dz. U. z 2001 r. Nr 99, poz. 1079 z późniejszymi zmianami)

Wytworzył:
Paula Piechaczyk
Udostępnił:
Paula Piechaczyk
(2004-01-30 13:09:32)
Ostatnio zmodyfikował:
Paula Piechaczyk
(2010-01-05 13:25:31)

 
 
liczba odwiedzin: 8789615

Biuletyn Informacji Publicznej wykorzystuje pliki cookies.

Korzystanie z serwisu oznacza zgodę na ich zapis lub odczyt zgodnie z ustawieniami przeglądarki.

X