Rezygnacja/wygaśnięcie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Miejsce złożenia wniosku:
Biuro Obsługi Interesanta (pokój nr 1)
tel. 74 849 39 05
Godziny przyjmowania klientów:
W godzinach pracy Urzędu
Wymagane dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez przedsiębiorcę formularz wniosku o wygaszenie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- oryginały zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za pełnomocnictwo. Z opłaty zwolnieni są małżonkowie, wstępni, zstępni lub rodzeństwo oraz osoby posiadające pełnomocnictwo notarialne.
Opłata:
- opłatę skarbową za pełnomocnictwo lub prokurę wynoszącą 17,00 zł dokonuje się:
Opłatę skarbową wnosi się:
- gotówką lub za pomocą kart płatniczych w siedzibie Urzędu
- na rachunek bankowy Urzędu: PKO Bank Polski S.A. 55 1020 5095 0000 5402 0011 2458
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.
Tryb odwoławczy:
Od decyzji organu stronie przysługuje prawo wniesienia odwołania do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Wałbrzychu, w terminie 14 dni od jej doręczenia – za pośrednictwem Burmistrza Szczawna-Zdroju.
Wymagane dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez przedsiębiorcę formularz wniosku o wygaszenie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- oryginały zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za pełnomocnictwo. Z opłaty zwolnieni są małżonkowie, wstępni, zstępni lub rodzeństwo oraz osoby posiadające pełnomocnictwo notarialne.
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 26 październik 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej
Druk do pobrania:
Wniosek - rezygnacja z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych