Rezygnacja/wygaśnięcie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych
Wymagane dokumenty:
- wypełniony i podpisany przez przedsiębiorcę formularz wniosku o wygaszenie zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- oryginały zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych;
- pełnomocnictwo - w przypadku ustanowienia pełnomocnika, wraz z dowodem uiszczenia opłaty skarbowej w wysokości 17 zł za pełnomocnictwo. Z opłaty zwolnieni są małżonkowie, wstępni, zstępni lub rodzeństwo oraz osoby posiadające pełnomocnictwo notarialne.
Opłata:
- opłatę skarbową za pełnomocnictwo lub prokurę wynoszącą 17,00 zł dokonuje się:
Opłatę skarbową wnosi się:
- gotówką lub za pomocą kart płatniczych w siedzibie Urzędu
- na rachunek bankowy Urzędu: PKO Bank Polski S.A. 55 1020 5095 0000 5402 0011 2458
Miejsce złożenia dokumentów :
Punkt Obsługi Interesanta (pok. nr 2).
Termin załatwienia sprawy:
Do 30 dni.
Jednostka odpowiedzialna:
Punkt Obsługi Interesanta (pok. nr 2),
tel. 74 849 39 05
Podstawa prawna:
- ustawa z dnia 26 październik 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi (t.j.: Dz.U. z 2021 r., poz. 1119 ze zm.);
- ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1000 ze zm.)
Druk do pobrania:
Wniosek - rezygnacja z zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych