Wykaz rejestrów i ewidencji Wydziału Administracyjno-Prawnego

 

WYKAZ REJESTRÓW I EWIDENCJI

PROWADZONY PRZEZ

WYDZIAŁ ADMINISTRACYJNO-PRAWNY

  

1. Ewidencja działalności gospodarczej
2. Ewidencja zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych

Osobą odpowiedzialną za prowadzenie i udostępnienie informacji jest Agnieszka Królikowska pokój nr 2 (parter).

Telefon kontaktowy
74 849 39 05 

3. Rejestr skarg i wniosków
4. Rejestr Zarządzeń Burmistrza
5. Rejestr upoważnień

Osobą odpowiedzialną za prowadzenie i udostępnianie informacji jest Anna Kowalczyk pokój nr 19
(I piętro).

Telefon kontaktowy
74 849 39 19

6. Ewidencja obiektów świadczących usługi hotelarskie

Osobą odpowiedzialną za prowadzenie i udostępnienie informacji jest Agnieszka Mankiewicz pokój nr 19 (I piętro).

Telefon kontaktowy
74 849 39 19

7. Rejestr wyborców
8. Ewidencja ludności

Osobą odpowiedzialną za prowadzenie i udostępnienie informacji jest Monika Stawarz pokój nr 35 (III piętro).

Telefon kontaktowy
74 849 39 35
Wytworzył:
Paula Piechaczyk
Udostępnił:
Kubik Alicja
(2003-07-09 16:12:37)
Ostatnio zmodyfikował:
Agnieszka Królikowska
(2022-08-30 14:38:32)