Wydanie zaświadczenia
Miejsce złożenia wniosku:
Biuro Obsługi Interesanta (pokój nr 1)
Godziny przyjmowania klientów:
W godzinach pracy Urzędu
Kto może wystąpić z wnioskiem/zainicjować sprawę:
Wnioskodawcą może być każdy. Wnioskodawca może działać przez pełnomocnika, którym może być wyłącznie osoba fizyczna. Wnioskodawca musi określić cel jakiemu ma służyć zaświadczenie potwierdzające fakt.
Opłaty:
Wysokość opłaty skarbowej wynosi:
- za każdy egzemplarz zaświadczenia - 17 zł
- za pełnomocnictwo - 17 zł (z wyłączeniem pełnomocnictwa udzielanego małżonkowi, wstępnemu, zstępnemu lub rodzeństwu, lub gdy mocodawcą jest podmiot zwolniony z opłaty skarbowej).
Opłatę można uiścić w siedzibie Urzędu Miejskiego lub wpłacić na konto: PKO BANK POLSKI S.A. nr konta 55 1020 5095 0000 5402 0011 2458
Termin i sposób załatwienia sprawy:
Prawidłowo wypełniony wniosek załatwiany jest w terminie 7 dni, maksymalnie - 14 dni.
Tryb odwoławczy:
Wnioskodawcy przysługuje zażalenie na postanowienie o odmowie wydania zaświadczenia potwierdzającego fakty lub stan prawny, które powinno być złożone Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miejskiego lub nadane na poczcie w terminie 7 dni od dnia jego doręczenia i adresowane "Do Samorządowego Kolegium Odwoławczego we Wałbrzychu, za pośrednictwem Burmistrza Szczawna-Zdroju"
Podstawa prawna:
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.
- Ustawa z dnia 16 listopada 2006 r. - o opłacie skarbowej.
Wymagane wnioski i dokumenty:
Wypełniony wniosek o wydanie zaświadczenia - do pobrania poniżej.